Job hos os

Spændende mulighed hos Stenderup Skole og SFO!

Er du ung og midt i dit sabbatår el.lign, så se med her….

Vi søger en fantastisk, mødestabil, og fleksibel SFO-medarbejder, der elsker at arbejde med børn og er klar til at tage imod nye udfordringer med åbne arme!

Er du omstillingsparat og har en passion for at skabe sjove og lærerige oplevelser for børnene? Så er det dig, vi leder efter!

Som vores nye kollega vil du være en vigtig del af vores SFO og skole, hvor kreativitet og engagement er nøgleord. Du vil få muligheden for at arbejde i et spændende miljø, hvor hver dag er fyldt med nye eventyr og muligheder for at inspirere og udvikle vores skønne børn.

Vi søger en person, der:

- Er mødestabil og pålidelig
- Er fleksibel og kan tilpasse sig forskellige situationer
- Er omstillingsparat og har en positiv tilgang til forandringer
- Elsker at arbejde med børn og er engageret i deres trivsel og udvikling

Hvis du brænder for at gøre en forskel og har lyst til at være en del af holdet, så send os din ansøgning i dag til stenderupskole@hedensted.dk. Mrk. ansøgning.

Stillingen er tidsbegrænset fra 1. juni til og med 31. september 2024. Der vil være mulighed for forlængelse derefter.
Stillingen varierer i timer fra 12 timer i SFO/Skole og op til 37 timer. SFO’en holder lukket i uge 29 og 30.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Ønsker du et udprint, kan du klikke på linket herunder.