Forældrekontakten

Kære forældre

Har I behov for råd og vejledning omkring små eller store bekymringer ift. dit barn og/eller jeres familie, så kan I henvende jer til Forældrekontakten.

Forældrekontakten er for alle kommende og nuværende forældre til børn i alderen 0-18 år i Hedensted kommune. Her kan I henvende jer til et tværfagligt team bestående af psykolog, socialrådgiver, sundhedsplejerske og familiekonsulent.

Teamet står klar til at vejlede jer i alt fra små vanskelige hverdagssituationer i jeres familie som fx ro i spisesituationer, konflikthåndtering og søvn til større bekymringer omkring jeres barns trivsel, der fx kan omhandle sorg, selvskade, ængstelighed, parforhold/skilsmisse mm.

Tilbuddet er anonymt, så der sker ingen form for registrering af jeres familie.

Forældrekontakten er placeret på Østerbrogade 25 i Hedensted.

Der kan bookes tid via telefonen på: 30 57 50 18 (Telefonen er åbent i rådhusets åbningstid) eller I kan selv booke en tid via www.hedensted.dk/foraeldrekontakten

Det er muligt med fysisk eller virtuelt fremmøde.

Der er ingen spørgsmål eller bekymringer som er for små, så tøv ikke med at kontakte os.

Forældrekontakten.pdf

Shape Created with Sketch.